16.01.2014 2. Uluslararası Ürün Yerleştirme Sempozyumu

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu Başkanı Prof. Dr. Davut Dursun, 17 Ocak 2014 Cuma günü saat 09:30’da, bir ticari iletişim yöntemi olan ve 6112 Sayılı Yasayla yayıncılık mevzuatımıza ilk kez giren “ürün yerleştirme” uygulaması konusunda, Türkiye’de ve dünyada yaşanan deneyimlerin değerlendirileceği, 2. Uluslararası Ürün Yerleştirme Sempozyumunda açış konuşması yapacaktır. İki gün sürecek sempozyumun ilk gününde, Üst Kurul Üyesi Nurullah Öztürk, Türkiye’de Ürün Yerleştirmenin Ekonomiye Katkıları, Yasal Mevzuat ve Yarattığı Katma Değerler konulu panelde, Üst Kurul Üyesi Dr. Hamit Ersoy ise Türkiye’de Ürün Yerleştirme Sürecinin İşleme Yöntemi ve Sonuçları konulu panelde sunum yapacaklardır. Sempozyuma Radyo ve Televizyon Üst Kurulu Üyeleri Esat Çıplak, Süleyman Demirkan ve Ali Öztunç da katılacaktır.

İlgililerin dikkatine sunulur.

 

Yer        : İstanbul Maslak Sheraton Otel

Ayrıntılar: www.urunyerlestirmesempozyumu.com

 

Program:

 

17 Ocak 2014

 

09:00    Karşılama ve Kahve

09:30    Sinevizyon

                   Sunucu: Burak SAĞYAŞAR

                   Açılış Konuşması

            Mehmet Akif EBİÇLİOĞLU, 3P Product Placement Production CEO

                  Dr. Zahid Akman, (TVYD) Televizyon Yayıncıları Derneği Yönetim Kurulu Başkanı

Prof. Dr. Davut DURSUN, Radyo ve Televizyon Üst Kurulu Başkanı

10.30   Pazarlama Stratejisi Olarak Ürün Yerleştirme

                   Dr. Ferdinand FRONING, CEO LOCAVI GmbH

11.00    Ürün Yerleştirmenin Markaya Katkıları

                   Ralph WATSON, CEO The Ralph Watson Partnership

11:30    Amerika’da Ürün Yerleştirme Stratejisi, Yapımcılara Ve Markalara Katkıları

                   Marsha LEVINE, CEO A-List Entertainment

12:00    Yemek Arası 

13:00   Panel 1:

            Türkiye’de Ürün Yerleştirmenin Ekonomiye Katkıları

            Yasal Mevzuat ve Yarattığı Katma Değerler 

            Moderatör: Yrd. Doç. Dr. Gülay ÖZTÜRK, İstanbul Ticaret Üniversitesi

            Bülent AYMEN, Türkiye İhracatçılar Meclisi Denetim Kurulu Üyesi (TİM)

                   Mesut Cem ERKUL, Kültür ve Turizm Bakanlığı Sinema Genel Müdürü

                   Nurullah ÖZTÜRK, Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) Üyesi

                   Oğuz ŞAHİN, Gümrük ve Ticaret Başkanlığı Reklam Kurulu Daire Başkanı            

                   İlhan SOYLU, İstanbul Ticaret Odası Yönetim Kurulu Üyesi

                   Haluk SİCİMOĞLU, Reklamcılık Vakfı Başkanı

                   Ateş İNCE, Doğuş Yayın Grubu Satış Grup Başkanı

                   Cem BAŞAR, Fida Film Reklam Başkanı

            Yakup Yengil, Ciner Grup Genel Müdür Yardımcısı

            Elif DAĞDEVİREN, ED-GE Content Consultancy & Filmmaking CEO

14:30     Kahve Arası   
       14:45     Panel 2: Türkiye’de Ürün Yerleştirme Sürecinin, İşleme Yöntemi ve Sonuçları

                   Moderatör: Prof. Dr. Mete ÇAMDERELİ,

            İstanbul Ticaret Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekanı

                   Dr.Hamit ERSOY, Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK) Üyesi

            Bihter ALPTEKİN, Doğan Medya Reklam Sponsorluk Grup Başkanı

            Başak DEMİRYUMRUK, Mercedes- Benz Türk Pazarlama İletişimi Grup Şefi

                   Barış ORBAY, Arçelik Pazarlama Direktörü

            Didem URAL GÜCÜM, Turkuvaz Reklam Genel Müdürü

            Hamdi KÜLAHÇIOĞLU, Demsa Yönetim Direktörü

            Saner AYAR, Varlık Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı

                   Banu BARBAROSOĞLU, MedyaNet Reklam Satış Direktörü

            Oben Yıldırım, Kanaltürk Reklam Koordinatörü

            M.Akif EBİÇLİOĞLU, 3P Product Placement CEO

16:30   Kahve Arası

16:45   Panel 3: Avrupa’da Ürün Yerleştirme

                    Moderatör: Turan BAŞARTAN, Duayen Reklam CEO

                   Almanya/ Sandra FREISINGER, MaMedia Sorumlu Yönetici       

                   Avrupa / Dr. Ferdinand FRONING, LOCAVI CEO

                   İspanya / Raquel CASINO, 3P Product Placement Production Yönetici

                   Romanya/ Vlad BOROVINA,Tanıtım ve Organizasyon Direktörü, DISCOP

 

18 Ocak, 2014

 

09:30    Karşılama & Kahve

10:00   Workshop 1: Uluslararası İçerik, Uluslararası Ürün Yerleştirme

                   Vlad BOROVINA, Tanıtım ve Organizasyon Direktörü DISCOP

10:30   Workshop 2: Ürün Yerleştirme Case Studies, Örnek Uygulama Almanya Televizyon ve Film

                   Sandra FREISINGER, MaMedia Sorumlu Yönetici

11:00    Workshop 3: Hollywood Filmlerinde Markaların Konumu

                   Marsha LEVINE, Ajans Başkanı A-List Entertainment

11:30   Soru ve Cevap

12:00   Öğle Yemeği

13:00    Kapanış Oturumu: Etkin Ürün Yerleştirme Uygulamalarının Kriterleri

                   Moderatör: Elif DAĞDEVİREN, ED-GE Content Consultancy & Filmmaking CEO

                   Raquel CASINO, 3P Product Placement Production Yönetici

                   Turan BAŞARTAN, Duayen Reklam CEO

            Sandra FREISINGER, MaMedia Sorumlu Yönetici

                   Dr. Ferdinand FRONING, LOCAVI CEO

                   Marsha LEVINE, A-List Entertainment CEO

            Mehmet Akif EBİÇLİOĞLU, 3P Product Placement Production CEO

13:30   Kahve Arası

13:45   Avrupa Product Placement Ajansları Birliği’nin (EPPA) Kuruluşu İmza       

                   Avrupa 2013 En İyi ürün Yerleştirme Ödülü, Sinevizyon uygulama izlenmesi

     En İyi Strateji Ödülü

     En İyi Yaratıcı Uygulama

 

Basın Bildirisi

Tarih: 16.01.2014 

Sayı: 17420072.621.02/28–710     

 

Yayın Tarihi : 16 Ocak 2014