RTÜK İletişim Merkezi Artık e-Devlet Mobil Uygulamasında

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, Kamuoyunda oluşan tepki, beğeni ve hassasiyetleri sürekli olarak izleme görevini yerine getirmekte ve bu kapsamda çalışmalarını hassasiyetle sürdürmektedir.

RTÜK İletişim Merkezi’ne yurt dışında yaşayanlar da dâhil olmak üzere tüm vatandaşlarımız görsel ve işitsel medya araçları kanalıyla sunulan yayın programları hakkında şikayet, beğeni ve öneri/taleplerini, Alo 178 ve 444 1 178 Çağrı Hatları, web sayfası üzerindeki e-form, RTÜK Mobil Uygulaması ve e-devlet üzerinden iletebilmektedir.

Kamuya daha etkin, kaliteli, hızlı, güvenli ve kesintisiz hizmet sunmak amacıyla artık; vatandaşlarımız e-devlet mobil uygulaması üzerinden de radyo ve televizyon yayınları hakkındaki şikâyet ve beğenileri kolaylıkla iletebilecektir. 

RTÜK artık size daha da yakın. 

Kamuoyuna Saygıyla Duyurulur.

Yayın Tarihi : 05 Kasım 2020